Men mormor, varför har du så stora öron?

Bytte ut kvällens avsnitt av Bonde söker fru för lite häng med Backstreet Boys idag. Ett kanske lite otippat byte där, men ibland så gör man sånt.

Man måste vara spontan har jag hört.

Men nu måste jag nog somna med Kanye West som soundtrack för att slippa drömma mardrömmar om pojkband.

Imorgon är det dags för handboll i tvåan (eller trean eller ettan eller nollan) i hallen hela dagen. Jag räknar inte med att behöva gå in och avvärja knytnävsslagsmål igen, som jag fick göra idag när sexorna var på besök.

Dagens ungdom!

Och apropå dagens ungdom.

Ung spelare i Heid: Men va! Är det bara ett år sen jag gick ut gymnasiet!? Det känns som om det var jättelängesen.
Jag: Det gör det för mig med.
Ungen: När gick du ut då?
Jag: Nittiosju.
Ung: Oj! Då började jag första klass...

Så om ni ursäktar. Nu ska mormor och Kanye gå och sova.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?