Easy like the snow falls down

Det börjar närma sig en bloggpaus nu, det vet ni. För på onsdag träffas vi igen, landslaget. Och då bloggar vi inte.

Jag förstår att ni kommer sakna mig. Och då speciellt mina låttips. Men det är så här förstår ni. Att under dom nästa tre veckorna kommer ni ändå inte ha tid att lyssna på någon musik, för då ska ni titta på handboll på tv:n. Och skriva peppande hejaramsor på era statusar på Facebook.

Jaså?
Ja!

Alltså, på onsdag tar jag någon typ av tåg till Landskrona. Och sen, på fredagen åker vi vidare till Paris. Där spelar vi mot Frankrike och sen en match till mot antingen Kroatien eller Rumänien.

Spelschema, en aning mer organiserat:

Lördag 27/11: Frankrike - Sverige, 17.45 (Paris).
Söndag 28/11: Sverige - Rumänien/Kroatien, 13.15 (Paris).

Hem från Paris dagen efter och sen paus på samlingen och tid till att gölla med katten i en och en halv dag. Den första december samlas vi igen.

Fredag 3/12: Sverige - Kroatien, 19.00 (Örebro).
Lördag 4/12: Sverige - Kroatien, 14.30 (Skövde).

Och så kommer EM i Larvik, Norge:

Tisdag 7/12: Tyskland - Sverige, 17.45.
Onsdag 8/12: Sverige - Ukraina, 17.45.
Fredag 10/12: Sverige - Holland, 17.45.

Nu vet ni vad som gäller.
I övrigt då? Snön faller över Göteborg. Det är som det alltid är.

Fast med lite mer hallonsaft.

Kommentarer

Anna Panna sa…
Ska Ni Spela I Örebro?? det är ju inte alls långt från Lilla Mig. :) Hoppas Hoppas Hoppas någon vill byta tid med mig på Jobbet så jag kan åka till Örebro och skrika mig hes på Läktaren!

Saknar redan World Cup I Danmark när man fick skrika sig hes och bli galet nervös!

Lycka till!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?