If you stand up you're gonna hit the ground

Nä, barnen var inte så jobbiga idag. Trots att det var Måndag Efter Lov.

Dom är faktiskt väldigt sällan det, jobbiga. Dom är mest snälla och gör som jag säger. Fast när jag säger att dom ska knorra bollen så säger (vissa av) dom:

- Åmmä! Jag kan inte deeet.

Men så kan dom det i alla fall (för hur vet man egentligen att man inte kan något om man aldrig har provat?), om dom gör som jag säger, trots att dom inte trodde det.
Konstigt va?

Men idag fanns det ingen målvakt där. För en försov sig och en hade spelat fotboll i USA på lovet och fått skrapsår på knät och en var bara allmänt frånvarande. Det är lite intressant det där, när man (jag) har planerat en och en halv timme handboll och inget av det går att genomföra. Men jag tror det gick bra ändå. Tur det ryms många övningar i mitt huvud.

Handbollsstörd.

Nu blåser det storm utanför fönstret och dom pratar om snö. Men så länge dom inte pratar om julen är jag nöjd. Julen = slutet av december, ej början av november. Förstå!

Elin Sigvardsson - Love

Kommentarer

Karin sa…
har ju glömt att ge dig min adress. :-)
Flätan sa…
Du kunde väl ställt dig? Du var ju rätt skaplig i mål vill jag minnas :=)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?