Ännu en polski dagski, enjoy!

En polsk dag till ända. Torra cornflakes till frukost, men även kaffe (som vissa danskar tyckte var så himla starkt, men som enligt resten av världen, möjligtvis undtaget nordamerikanerna, skulle klassa som normalsvart) så det funkade. Fast nu har vi ändå varit i jätte-ican och handlat havregryn.

Första handbollspasset idag fick jag å tre andra knäpersoner stå över, så vi hade en liten rehabgrupp i ena hörnet. Det var mysigt.
Men alltså, på andra träningen körde jag fullt och fick till och med vara med och spela fotboll på uppvärmningen! Första gången på tusen år ungefär. Å jag gjorde mål. Gamla vann givetvis. Allt är med andra ord precis som vanligt.

Nu har vi precis haft frågestund och jag fick briljera med mina kunskaper som legat på lur sedan medlemskapet i Fantomenklubben. Stort.

"Bengalis djungel, vart fan är det?"

Anyway. Morgondagen kommer ungefär att bli som idag. En handbollsträning för knägänget och två för dom övriga. Passar mig fint.

Det är för övrigt ett rätt gött gäng vi har i år. En bra stämning, helt klart och jag ser fram emot säsongen. Verkligen!

Men nu drar jag igen. Ska spela spel på andra våningen. Förresten, tack för att ni skriver till mig. Jag gillar det skarpt!

Återkommer snarast. Ciao.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?