Mmm... Vimpel!

Förresten. Det var mot Skuru jag gjorde mina första två mål efter korsbandsskadan.
Jag fick vimpeln av mitt lag och namnen på den är dom som var med HH i Sæby.


Vissa matcher minns man tydligare än andra. Jag minns till exempel helst dom matcherna som gått extra bra. Övrig skit försöker jag förtränga så fort som möjligt. Bäst så onekligen.

Jag tror att jag kommer minnas Euro Cup Sæby 2009 ganska länge. För det var lite som att vinna nåt stort, när jag fick spela och göra mål på mitt första försök. En personlig seger över den långvariga rehabiliteringsdimman.

Förstår ni det, alla tvivlare? Be aware. Liksom.

Kommentarer

Flätan sa…
Flätan och Pappa-Professorn minns många härliga matcher med dig! Skönt att du är tillbaka, lycka till och skjut många hårda skott i kryssen!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?