Ska vi bestämma att det blir ett bra år den här gången, eller?

Yes yes, nu har det varit födelsedag igen. Och en svinbra sådan, mina vänner!
Så jag tackar alla er som hört av sig. Facebook är ju underbart emellanåt!

Den var ju i fredags, födelsedagen. Men redan på torsdagen kom min fina mamma från Göteborg och vi myste med thaimat (om ni vill veta var Horsens bästa thaimat finns så skjut iväg en fråga) å en bärs. Det är ju i Danmark jag bor.
Mamma var eld och lågor över min nya lägenhet. Bra det, tycker jag, för min mammas smak är av den bästa. Ni kommer få se foton i framtiden, men först ska den bli lite mera som jag vill ha den. Men jag trivs, som fan.

På födelsedagen väcktes jag av sång och paket och jag kände mig som om jag var sju år gammal igen. Det var mysigt och gjorde morgonen till en av dom bättre. Och sen, efter att jag jobbat som svensklärare i Vejle i två timmar, hade även pappa dykt upp i Jylland. Så fint.

Sen var det träningsmatch mot ett av dom polska lagen vi mötte där nere och vi vann ganska lätt och jag gjorde tre mål under mina två gånger tio minuters spel. Missade ju några med, men så är det ju ibland. Det kommer, det kommer.
Och känslan av att återigen få spela match i Forum (trots att det liksom inte var en varken viktig eller riktig match) var väldigt speciell. Hösten blir på nåt sätt ett långt tåg av återkomster. Handbollsåterkomster. Och, förhoppningsvis, glädjeåterkomster.

Tycker det har börjat över all förväntan.

Och handboll är ändå det roligaste som finns!

Kommentarer

Amanda sa…
Grattis i efterskott! Det är härligt att bli firad, speciellt av nära och kära...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?