Polen, javisst!

Herre Gud, det tog ju ett krig (som vi säger i Danmark) att ta sig till Polen! Tretton timmar i bil/buss, lite drygt.

Ännu en evighet tog det att försöka lista ut hur man uppdaterar blogger via iPod.

Men nu kan jag, hurra för mig. Jag antar att även ni är glada? Javisst.

Nu är vi i alla fall här och jag hänger i foajén ihop med högernian. Det är nämligen här det trådlösa internetet finns.
Det är väldigt polskt här. Faktiskt har det varit väldigt polskt under större delen av vår resa. 300 km på mer än fem timmar typ. Tur vi är lättroade!

Och nu när danskarna fått sitt rågbröd och vatten inhandlats i kiosken runt hörnet, är det snart dags att sova. Tre och tre, i ett väldigt varmt rum. Lyckligtvis med varsin säng.
Imorgon är det handboll igen. Det kan ni ju se på den fina planen jag redan redovisat för er.

Jag kan säga så mycket om Polen och laget och resan och allt. Men jag nöjer mig nog med att berätta att det ändå är fantastiskt kul att vara på resa med sitt lag.

Ock tack för att ni saknat mig. Det känns väldigt bra så.

Återkommer snarast!

Kommentarer

vendeley sa…
jag är glad! :D

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?