Premiären avklarad, nu kan vi väl snabbspola fram till nästa match!

Har ju helt glömt att berätta hur det gick igår.

Man kan välja att se det ur två synvinklar.
Ett: Handbollens.
Två: Knäts.

Ettan kan man benämna som mindre bra. Till och med riktigt dålig stundtals. Hela laget var liksom inte bra.

Tvåan gick däremot mycket bra! Knät kände inget alls. Det kändes bara normalt, bra, fint. Nöjd!

Och vid ett tillfälle kom jag i den samma situationen som när jag skadade mig i Esbjerg för elva månader sedan. Det vill säga, jag hoppade in från kanten, landade på höger fot och kom lite snett. Men, hurra för mig, knät sa inte ett pip!

Nu är det dags för träning med Fys-Mikael. Sen har hela Horsens by laddat för medeltidsfestival. Gågatan har belagts med stora bitar sågspån, folk går klädda i säckväv och man kan köpa någon form av mjöd i lerkrus på alla caféer.

Men det regnar, så jag tror inte att kamerna får följa med ut i år.

Kommentarer

Kajsa sa…
Huvudsaken är att allt med tvåan går bra! Fast kul om ettan tar sig så småningom också såklart!
H.N. sa…
Oj vad skönt det måste kännas att knät håller.
Nu undrar vi andra när vi får se dig i blågult igen.
(Och få lite inside info från Kina :-)

Vi håller tummarna att du får chansen.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?