Det är värst vad tiden flyger när man har det bra

Men gud vad konstigt! Ingen har uppdaterat min blogg när jag själv haft annat i huvudet. Jättekonstigt.

Men, just nu hinner jag inte berätta om allt jag har pysslat med sedan sist, men kanske kan det här ge er en ledtråd:



Sen att jag är rätt dålig på att filma är ju en helt annan sak.

I övrigt har det varit bødekassefest i helgen. Måske finns det filmer även därifrån. Stay tuned.

Och vad det gäller korsbandet har jag nu fått hoppövningar! Alltså, landa på bara ett ben. Stort, I tell you! Det går i en hiskelig fart, knät. Och snart måste det väl ha gått 6 månader? Jaså, bara 5 visst.

Men jag förbereder mig för återkomsten. Sweet återkomst!

Kommentarer

Jessica sa…
Det är roligt att läsa om dina framsteg, man märker hur mycket du längtar tillbaka till planen! =)
Mattias sa…
kul att du gör så bra framsteg :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?