Du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig

Jag har haft påsklov. Och gjort annat.

Bildbevis:

Och vad har ni haft för er? Saknat mig kanske. Troligtvis.

Fick ett par frågor.
Om jag skrivit fel på Saras efternamn under bilden några inlägg upp till exempel. Och det kan man ju tro. Men hon kallas Holmberg, fast heter Holmgren. Men om ni frågar Uffe så både heter och kallas hon nog Holmberg. Eller Holmgren. Han vet inte riktigt. Ibland kallar han henne Sara Holmgrenberg. Så det är också ett alternativ antar jag.

Och så undrade någon om Maddes blogg. Den finns här: maddegrundstrom.blogg.se

Och nu är det visserligen torsdag, men ändå dags för träning med Fys-Mikael. Två veckor sedan sist. Han har lovat handbollsrörelser, det minns ni va?

Fast jag har redan tjuvstartat lite. Kontringsleken fick jag vara med på i tisdags. Jag anser att den innefattar saker jag får göra: springa, hoppa på högerbenet, landa på vänster. Och hoppskott har jag ju sysslat med länge nu!

Funderar dock på att inte nämna det för Fys-Mikael, fast vet att jag kommer göra det i alla fall när det väl kommer till kritan. Han fungerar nämligen ungefär som en sånt där trångt litet rum man går in i om man är i kyrkan och har nåt att berätta. Där man liksom måste berätta. Vad heter det nu igen?

Anyway. Igår var jag med på springning. Dom två axelskadade i mitt lag och så jag. Vi sprang i en bana, fram och tillbaka och åt sidan och snabbt och välte koner och jag var lika snabb som dom andra.

Det gjorde mig nöjd för tillfället. Men snart är jag snabbast.
Snart vinner jag igen.

Kommentarer

Sanna sa…
Menar du Biktbås, när man ska bekänna sina synder?
Sanna sa…
Menar du Biktbås, när man ska bekänna sina synder?
Jenny sa…
Vad härligt att det går framåt så snabbt för dig!! Kämpa på! Vad är det för gullunge på bilden?

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?