Just a reminder

1. Demi Lovato - Don't Forget
2. Simple Plan - Untitled
3. Alanis Morissette - Head over feet
4. Jack Johnson - Better together
5. Medina - Kun for mig
6. Demi Lovato - Until you're mine
7. Alanis Morissette - Uninvited
8. Flipsyde - Someday
9. Lady Gaga - Eh eh
10. Roxette - The sweet hello, the sad goodbye
11. Veronica Maggio - Måndagsbarn
12. Lily Allen - Who'd have known
13. Jack Johnson - Good people
14. Flo Rida feat. Kesha - Right round
15. Eminem feat Dr Dre & 50 Cent - Crack a bottle

Och glöm inte Regina Spector. För mig är minnena hennes låtar bär med sig alldeles för starka och sorgliga än, trots att det var flera år sedan, så jag kan inte lyssna. Men ni måste.
Eller borde i alla fall.

Kommentarer

Emma sa…
Hej, jag följer din blogg via bloglovin och vill bara uppmärksamma att jag har bytt bloggadress till "http://eimj.blogg.se" istället.

Om det nu verkar intressant, hehe..

- Emma

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?