Just another step until I reach the door

Jag håller med. Det är dags för en uppdatering!

Tre träningar har jag nu fått vara en hel del med. Under dom första två mest med hoppskott och genombrott när någon hade tid att agera stillastående försvarare. Men igår lyftes mitt återvunna handbollsdeltagande till en helt ny nivå!

Jag satsade som högernia, spelade ut till kanten, hoppade in själv, spelade vidare. Jag sprang kontringar och hoppade in från bred ytterniaposition. Jag sköt kantskott och gjorde det bra!

Och kantskotten som under dom första två tillåtna kantträningspassen kändes, om inte konstiga, så åtminstone lite småläskiga under landningstillfället, kändes igår bara som om allt är ok. Knät känns starkt! Men jag är fortfarande noga med att landa på vänster ben, precis enligt Fys-Mikaels regel.

Är övertygad om att jag snart är tillbaka. Ni hejar väl på mig?

Och dessutom är det sol idag (igen) och det är min namnsdag (så svenskt, så svenskt!) och jag ska baka kaka till min högerkantkompis som har födelsedag idag. En dag om året ska jag baka till någon och det råkar vara idag. Lätt att komma ihåg!

Enjoy the day gänget!

Kommentarer

Emma sa…
Jag älskar att du jämt är så positiv i dina inlägg :)
Åsa sa…
Det finns hopp om liv för en själv alltså!

Du verkar vara mycket ambitiös, snart är du tillbaka!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?