För er som känner mig: sätt ett kryss i taket!

I fyra år har chefsfysen proklamerat för det fantastiska med nålar som behandling av min rygg.
Och i fyra år har jag sagt nej och tänkt att det typ är det farligaste i världen. Kanske med undantag av influensaspruta och att hugga ved med yxa då.

Men idag kände jag mig både modig och nytänkande så vi slog till.

Och så kändes det ju för fan inte ens.
Undrar om ryggen dessutom gillar det? Jag tror det.

Så här har jag gått runt och varit rädd för en skugga i fyra år.
Ibland är jag verkligen onaturligt töntig.

Kommentarer

Caroline sa…
Och rädslan för svarta med åtta ben är borta?
Mattias sa…
akupunktur är väldigt skönt :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?