It's like: whatever.

Jag har kommit till Göteborg nu.

Den utlovade snöstormen på Sjælland i kombination med herr Obamas besök i huvudstaden hotade ett tag att göra resan mindre behaglig, men jag klarade mig utan problem.

Och det första jag fick se på frukostbordet i morse: ett danskt rågbröd. Vad fan?

Spenderade dagen i Heidhallen (otippat värre...) och såg Heid möta Spårvägen. Heid vann självklart. Nu hänger jag här i soffan och är rätt trött. Pappa är och hämtar mamma vid stationen efter en stockholmsresa. Funderade ett tag på att gå ut, men tror jag skulle somna på bussen in till stan så det får bli en annan dag.

Vad gör ni?

Kommentarer

Amondine sa…
Läser din blogg ;-) Alltså e jag också mycket aktiv i kväll...
Annika sa…
Amondine: Javisst. Vi som gör så mycket häftigt.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?