Look behind the eyes, it's a hallowed hollow anesthesized...

Okej.

Vaknade av alarmet mitt i en jävligt störd mardröm och med R.E.M - Bad Day på repeat i huvudet.

Jag undrar om någon försöker tala om nåt för mig?

Idag ska vi träna ihop med Randers, i deras hall. Och efter ska några i laget hem till en annan i laget i Viborg och äta middag ihop. Jag hade inte räknat med en dålig dag faktiskt.

Nästa fredag kommer Randers på besök i Forum för en träning och efter den är det jullov!

Idag är det alltså en enda vecka kvar till lång ferie i Göteborg. Yes.

Kommentarer

Anonym sa…
Har du sluttet å si noe om det svenske landslaget etter det som skjedde tidligere i høst. Jeg regner med at du eller har dine tanker om krisen i Kina... :)
Annika sa…
Anonym: Nej, det har jag inte slutat med. Men just nu har jag inte riktigt lust.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?