The things you do

Jag läste nånstans att det bara är en vecka kvar till julafton nu. Men det kan väl inte stämma? Väl?

Jag har bara köpt en julklapp.
Visserligen ganska stor och fin, men ändå. Bara en.

Men ok. Vi ordnar det nångång.

Jag hade egentligen en tanke med att publicera den där bilden från mentalträningen igår. Fast jag glömde det. Så jag berättar nu istället.
Man skulle nämligen prata om sig själv i förhållande till några av punkterna på tavlan. Och då var det två av tjejerna i laget som berättade att dom tyckte jag hjälpte mycket dom med den personliga utveckligen som handbollsspelare.

Helt glad blev jag då.

Kommentarer

Michey sa…
Kan tro att sånt värmer. Kul!
Annika sa…
Michey: Ja, det värmer bättre än alla vantar!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?