Jag har gått itu någonstans på mitten och han hjälper mig upp

Och vad har jag gjort idag, förutom att träna ett par timmar med Heid?
Lekt med ljus och systrar lite tydligen.

Julia och Annika = JulAnka.

Ser ni spöket?

Och så reste sig mannen från soffan och sa: God Jul.

Sen damp nyaste numret av HandbollsMagasinet ner i brevlådan (och gissa vem som är ny skribent där?). Där har jag skrivit om Maria.

Och sen, plötsligt, fick jag veta att jag blivit utsedd. Kolla här får ni se.
Tack för det Flinck. Verkar ha varit ett händelserikt år i år.

Och ja. Annars inte mycket.
Det är visst jul nu.

Kommentarer

Marcus sa…
http://www.youtube.com/watch?v=UrHndmWNa_A

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?