Dagens knästatus eller nåt

Nu är det plötsligt fredag och på något sätt försvinner dagarna relativt fort, trots att jag inte gör speciellt mycket alls.

Igår var jag i Heidhallen och träffade sjukgymnast-Mia som sa att det såg "jättebra" ut. Och hon hävdade att hon inte bara sa det för att vara snäll. Det blev i alla fall jag glad av!

Idag är det Sten som får besök. Stygnen ska tas bort. Ser fram emot att få det gjort, för jag inbillar mig att det är dom som gör mest ont. Det är definitivt dom som stör när jag böjer benet. Speciellt dom där häftklamrarna i det långa såret nedanför knät.
Pappa har lovat skjutsa mig dit och sen även till ett ställe där jag ska köpa en present till någon som fyller år idag.

Både igår och idag känns det avsevärt mycket bättre i knät. Den där intensiva smärtan vid minsta rörelse har försvunnit och jag drar mig inte längre för att gå omkring eller kanske framför allt för att röra mig från sittande till stående.

Det ska nog bli bra det här!

Kommentarer

Anonym sa…
Måste kännas härligt att de går så bra =) du kanske har skrivit de förr men hur länge är rehab?
Keep Going
Caroline sa…
Härligt - skönt - bra!
Anonym sa…
men om dom tar bort häftklamrarna, kommer inte såret bara gå upp när du böjer benet då? :o

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?