Är det onsdag idag eller?

Knät känns bättre idag. Det är skönt att vakna och inte ha ont. Det är också skönt att kunna sova på sidan äntligen, efter en lång period på rygg. Jag gillar inte att sova på rygg!

Det känns som om det har gått ungefär fyra veckor sedan operationen men bara en har passerat. Ytterligare tre återstår med kryckor. Jag gillar inte kryckor!

Men bra saker händer i slutet av veckan. På torsdag ska jag till Heidhallen och träffa en av landslagets sjukgymnaster, Mia O, och på fredag ska Sten få ta bort stygnen i mitt ben. Lycka!

Stygnen ja. Jag skulle vilja påstå att det främst är dom som hindrar mitt ben från att vara ganska rörligt. Dom där häftklamrarna som sitter inborrade i en lång rad strax under knät drar och sliter i min hud när jag försöker röra mig. Jag tror att helgen kommer öppna nya möjligheter i rehabiliteringsträningens anda.

Kommentarer

Anonym sa…
Det låter inge kul att ligga på soffan och vänta på att ta bort stygn.
Du kanske kan kolla på Handboll från 1954 för att fördriva tiden:
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=720680

"Majjorna pucklar på Juggarna för allt vad tygen håller..."

Undra hur många hundra mål Damlandslaget hade vunnit med :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?