Tänk så många det får plats i min soffa!

Nu sitter det två fnittriga familjemedlemmar i min nya snygga soffa. Vi ska snart se film. Men först ska vi komma överens om vilken vi ska se.
Det är fyra dvd:er som har gått vidare till finalomgången. Vi väljer mellan: Mitt Afrika, The Holiday, Fortabt i Afrika och Finding Neverland.
En mycket sofistikerad filmsmak har vi. Jadå. Och ändå har vi valt bort klassiker (och tillika favoriter) som Can't buy me love och Anne på Grönkulla.

Oh, var ska det sluta det här?

Imorgon besök hos sjukgymnasten. Jag har inte jobbat så mycket på min böjning. Däremot på sträckningen. Och kan gå utan kryckor, men inte så många steg.
Det ljusnar i horisonten!

Kommentarer

Anonym sa…
Låter underbart med familjebesök och filmmys och härligt att det ljusnar!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?