På plats i skolan

Så sitter jag här och väntar. Först ska jag kolla på killarnas träning och dricka lite kaffe. Sen är det tjejerna. Ettan, tvåan och trean ihop i en och en halv timme.

Sen blir det lite mer fika tror jag. Kommer nog inte gå in i väggen på det här jobbet.

Men jag tänkte på en sak. Gymnasiebarn är mycket mer omogna nu än dom var när jag var i samma ålder. Eller är det jag som minns fel? Själv var jag sjukt mogen nämligen. Det förstår ni säkert.

Ikväll är det träningsmatch igen. Nummer fem i ordningen. Det danska ligalaget Roskilde kommer på besök. Kvart i fem är det avkast i bästa hallen. Ni kommer väl?

Well. Nu måste jag återgå till att notera övningar och dricka kaffe.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?