Lite mer mjau till folket

Ännu en lördag med träningsläger i Heidhallen.

Två pass idag och mellan dom en frågesport som lag KC vann lätt. Nu råkade jag vara med i den gruppen, men det var knappast på grund av mig vi vann. Nä, det var KC själv som var stjärnan. Själv är jag mest nöjd med min kunskap om riktnumret i Umeå. Noll nio noll, för er som inte vet.

Och dessutom tog jag med mig några från laget för att hälsa på min nya inneboende med - katten Kavaj. Hon flyttade in igår kväll.

(Kawaii betyder gullig på japanska, så det passar bra, fast det visste jag inte från början.)

Imorgon är det egen träning, löp eller styrka eller båda.

Och nu är det dags för Kavaj och mig att åka spårvagn. Hon ska tas om hand av lillasyster Julia och jag ska tas om hand om andra.

Men jag tänkte vi skulle gissa lite smeknamn.

(Kavajs smeknamn är till exempel Skatten. En "skat" på danska är en älskling och eftersom jag tydligen saknar att prata danska får Skatten lida för det.)

Tränar-CK är en jävel på såna, kan man säga. Kanske inte just ordet skat dock. Men okej, ni känner till truppen utgår jag från (annars kan ni klicka in er på bkheid.nu - där finns också nya bilder på damlaget).

Men vilka är:

Vargen
Försvarsgeneralen
Plöker
E.M.

Se så, sätt igång och gissa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?