Två svar

Jag skulle vilja säga några saker.

Till Jan, som jag lärde känna i Horsens och som nu ska opererar sitt diskbråck:

Er virkelig ked af at høre, at du har en diskusprolaps. Jeg håber virkelig at din operation går godt og at du snart får det bedre igen. Husk at sige fra, hvis du kommer til Sverige og ser håndbold en dag, så tager vi en kaffe sammen.
Du kan tro jeg har det godt. Føler virkelig at jeg truffede den rigtige besluttning, når jeg valgte at flytte tilbage til Göteborg.


Och till Anonym som undrade om jag kände några i Heid tidigare, eller om det bara var nya bekantskaper:

Jag kände några innan. Amon till exempel, har jag spelat med i Sport för ungefär hundratvå år sen. Karin C spelade jag med i Heid, både som ungdomsspelare och i division ett. Malin, som är målvaktstränare, hängde jag med när vi båda spelade i Sävehof.
Sen är dom andra relativt nya bekantskaper även om jag tycker att jag känner dom lite eftersom jag tränat med dom rätt många gånger när jag varit i Göteborg på besök under mina år i Danmark. Sen var ju Elin, Sophie och Frida och hälsade på och tränade med Horsens rätt nyligen.
Men jag lovar, dom är skitgulliga allihop.


Jag tror det blir en bra säsong. Vad tror ni?
Och hur många tänker komma och kolla när vi möter Önnered den fjortonde?

Kommentarer

Anonym sa…
Fantastiskt att kunna känna sådan glädje och entusiasm efter såpass många år med massor av träning!
Amondine sa…
Ärligt Annika!? 102 år sen.. Nu kommer alla tro att jag e ybergammal och typ född på stenåldern...
För detta kräver jag att du bjuder på tilltugg till köppen imorgon kl 16.10 i HH. OK?!
Anonym sa…
Ser laget starkt ut eller fattas det styrka/snabbhet/samspelthet(heter det så?)Eller vilka styrkor/svagheter tycker du laget har?
Unknown sa…
Jeg skal nok lade høre hvis jeg kommer til Sverige
airaM sa…
Hmm, ska på bröllop i Dalsland den fjortonde, men ska försöka hinna...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?