Cuz you make me feel, you make me feel

På sistone har jag hittat några pärlor. Några av dom inom musiken.

En hel skiva att gilla till exempel:

Lissie - Catching a tiger

Men är man kinkig och vill veta direkt vilka låtar som är bäst kan man klicka in sig på:

Record collector
Bully
Stranger
Cuckoo
Everywhere I go
Look away

Och ikväll sitter jag och trivs lite. Det känns bra.

Jag trivs med vinsten igår. Och jag trivs med tjugofemårspresenten jag köpte idag.
Jag trivs med planerna inför imorgon och med att vi ska spela match i Heidhallen 18.15.

Jag älskar att spela handboll i Heidhallen! Det är min bästa hall någonsin.


Det här är min syster Sofia. Visst är hon fin?

Jag håller på att redigera några bilder jag tagit på henne. Hon ska ha dom som pressbilder. Inte denna dock. Men jag gillar den ändå på nåt sätt. Gör ni?

Förresten kan man gå och kolla på hennes pjäs på Stadsteatern i vår. Om man vill. Och det vill man ju.

Ses vi i hallen imorgon?

Kommentarer

airaM sa…
Åhååå, nu blev det spännande här!
På fredag ska jag hitta en present till någon jag gillar. Höhö. =P
Anonym sa…
Hej. Kul med handbollsblogg. Jag har en sportportal för bloggare. Jag försöker samla bloggar till en och samma sida vilket gör de lättare att hitta bloggar, få mer läsare och kommentarer. Är själv gammal handbollsspelare så just handboll ligger varmt om hjärtat. Vill se handboll växa på nätet, finns mycket att göra men jag tror min lösning kan vara en bra lösning. Hade varit väldigt spännande att se din och andra handbollsbloggar på denna renodlade sportplattform. Du är mer än välkommen att blogga på www.kylspray.com. Mvh Micke (mikael@kylspray.com)
Keld sa…
Hej Annika
Jeg har lige set at du havde fødselsdag i går. Stort tillykke med det, jeg håber du havde en god dag.
Det er også godt at se at du er kommet godt i gang i din "nye", gamle klub.
Mange hilsener fra Horsens
Keld - video

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?