Jag ska ingenstans, jag bara bryter lite is

Veckan som gått. Intensiv och bra. Kul!

Träning tills vi nästan har kräkts handboll. Blandat med lite annat. Och så en match.

Säsongens första träningmatch. Och det är ju spännande i sig. Men den första träningsmatchen i år betydde på något sätt mer än den någonsin gjort. För mig alltså.

För det var första matchen i Heid på sju år.

Det här är min klubb. Det är det här som är hemma.
Och att få representera Heid är så himla fint! Så himla himla fint!

Matchen gick ju bra. Vi vann med 33-16. Min egen insats var okej. Inte svinbra, men inte dålig. Bra för att vara första matchen. För dom är ju alltid lite speciella. Och jag fick ju i alla fall göra många mål. Det gillar jag! Att få göra mål är min bästa gren tror jag.

På tisdag ska vi till Skövde och spela mot dom och på torsdag kommer Sävehof till Heidhallen.

Tjopp tjopp, ni kommer väl och hejar?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?