Två vinster av två möjliga

En go vinst mot Skövde borta ikväll. En värdemätare av visst mått, trots att det är augusti och sånt.

30-24 till oss. Själv gjorde jag sex mål. Eller möjligtvis sju. Det står lite olika på olika ställen. I vilket fall som helst fick jag knorrat in två. Mycket nöjd med det.

Är mycket imponerad av mitt lag. Hur dom står upp och inte viker ner sig.
Och av glädjen dom sprider.

Mycket fint det.

Sjukt trött nu, måste sova lite.

Imorgon är det träning igen, innan matchen mot Sävehof på torsdag.

Kommentarer

Anonym sa…
Riktigt roligt!Ser fram mot många spännande bataljer i Heidhallen!
Amondine sa…
Det är roligt att samla på vinster. Vi fortsätter så tycker jag.
Annika sa…
Anonym: Jag med!

Amondine: Det är jätteroligt! Till och med roligare än Hannah Montana...

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?