Då ser du himlen lilla ko, då ser du himlen

Dom senaste två dagarna har min kropp varit så sjukt trött att jag inte ens orkade skriva ett enda inlägg här. Men nu, efter lite fika med fina, fina Maria blev jag lite piggare igen.

Förresten borde ni allihop gå in på hennes blogg och skriva nåt snällt. För hon kanske behöver det.

Träningen har varit rätt intensiv under den här första perioden. Det har liksom gått i ett sedan landslagslägret i Strömstad och Norge. Nästa lediga dag ligger ju en stund fram i tiden.

Men det gör inget. För det är kul. Kul kul kul.

I övrigt fick jag mitt schema på Aspero idag. Ser verkligen fram emot att börja!
När jag gick i gymnasiet (för hundra år sedan) var jag redan vuxen och oerhört världsvan. Men jag vet inte riktigt jag. Jag tror inte att dagens ungdom håller riktigt samma klass...

Och annars då?
Trivs!

Imorgon blir det löpning på morgonen, sen lunch i stan. Och sen får vi se.

Sova nu kanske?

Kommentarer

Anonym sa…
DU e bra bra du AWF!

Hälsningar

Lasse i Stockholm

Kommer ner till Götet om några veckor. Lunch? Middag?
Anonym sa…
DU e bra bra du AWF!

Hälsningar

Lasse i Stockholm

Kommer ner till Götet om några veckor. Lunch? Middag?

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?