En lista

10 FAVORITER
Färg: Turkos.
Mat: Lasagne.
Band: Band och band... Lars Winnerbäck och Kanye West finns där alltid.
Film: Roman Holiday.
Bok: Oj, kan inte bestämma mig. Det finns för många ovärderliga.
Sport: Hmm... Vad tror ni?
Årstid: Sommaren.
Veckodag: Fredag eller lördag.
Glassmak: Polka.
Tid på dygnet: Kvällarna.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad men lite trött.
Smak: Kaffe.
Kläder: Svarta jeans, svart tisha och tjock tröja utanpå.
Bakgrund: Parken - Ser du stjärnan i det grå.
Nagellack: Milkshakefärgat. I alla fall enligt Isadora själv.
Tid: Kvart i två.
Omgivning: Hela huset är omgivet av en byggnadsställning.
Irritationsobjekt: Inte många för tillfället.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nix.
Badat naken: Oui.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner: Så kan man ju se det.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Berättar inte allt för någon, men det finns några som kommer närmre än andra.
Du tycker om: Jag gillar min familj, mina vänner och mitt lag.
Du inte gillar: Egoister och lögnare.

2 VAL
Kaffe eller te: Oftast kaffe.
Vår eller höst: Verkligen vår. Jag HATAR hösten.

1 ÖNSKAN:
Att allt fortsätter vara bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?