Ett helt vanligt liv

Det regnar idag. Så jag stannar inne hela dagen.
Tvättar och bakar bröd. Så fantastiskt huslig. Kanske borde virka lite med?

Och så ska jag planera in en dag jag ska ut till Alingsås HK och prata.

Om en vecka börjar jag på Aspero. Och jag undrar lite hur det kommer bli. Jag är väl inte direkt nervös kanske, men lite spänd. På ett bra sätt (hoppas jag). Det känns bra.

Ikväll är det handboll igen och troligtvis är det idag den första träningen som hela laget är samlat samtidigt. Adda har varit bortrest ungefär hela sommaren och Karin C var sjuk under helgen.

Så, idag = spännande! Och imorgon = match borta mot Skövde. Säsongens andra träningsmatch.

Det är så himla kul att allt sätter igång nu. Att det blir en vardag och en början på något nytt.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja,ett trivsamt vardagsliv är underskattat!Det är ju faktiskt där vi lever största delen av våra liv.
Annika sa…
Anonym: Ja, visst är det. Jag gillar vardagen, när den kommer i en bra form.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?