Det är nu vi går framåt

Jag är inte sur längre. Nix pix.

Har kollat på och pratat om matchen tillsammans med laget. Vi kom fram till många orsaker till pannkakefallet igår. Förhoppningsvis blir det till något gemensamt bättre än det vi lyckades anti-prestera igår.

Och nu när jag har fått se veckans avsnitt av TopModel 8 känner jag mig faktiskt ganska förtröstansfull inför matchen på söndag.
Vi laddar om och tänker nytt. Det som redan har varit lär inte ändra sig även om vi går och tänker på det i en evighet. Faktiskt.

Det visste ni inte va?

Kommentarer

Bettan sa…
"Det som redan har varit lär inte ändra sig även om vi går och tänker på det i en evighet."

Eeeh, när jag väl hittat rätt bland orden så kom jag att tänka på ett annat talesätt. När jag läser det, tänker jag på dig.. ;)

"Blott de tama fåglarna har en längtan, de vilda flyger"

*bamsekrammen*

Lisbeth Z
Anonym sa…
Den som inte är sur efter en bitter förlust är inte en riktig vinnare! ..så, gråt och sparka papperskorgar men den kloka vinnaren vet när det är dags att bita ihop och se framåt, tur att du är en sån...
Kram "Flätan"

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?