Jodåsåatt...

Horsens - Two points.
Le Horsens - Deux point.

Fantastiskt!
Vi avancerar genast från plats sist till en högre upp. Hörde nåt om sju. Kanske stämmer det. Fox ska definitivt stanna på platserna under vår där dom hör hemma!

Det är för övrigt tur att det är en lagsport vi håller på med. För just idag var jag helt värdelös. Stackars mina lagkompisar när det är så där. Om jag var dom så skulle jag skälla på mig, men det gör dom aldrig. Dom är nog för snälla. Eller kanske lite rädda. Fast jag är egentligen inte så farlig, även om det kanske ser ut så ibland.

Jag tror minsann att jag ska öva upphopp på tisdagsträningen. Ja, så får det bli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?