Jomenvisst...

Och på radion i förmiddags gick det rätt bra. Reportern var snäll och ställde inte så svåra frågor. Och han bjöd på vatten. Så bra, så bra.

Så vi slog vad. Utan att jag hade märkt det så hade jag lovat honom att Horsens minsann skulle komma på en bättre placering denna säsongen än vad vi gjorde förra.

"Det innebär topp åtta", konstaterade han och log.
"Jajemensan", försäkrade jag. Stensäker.
"Och om ni inte gör det?", undrade han.
"Det gör vi". Fortfarande mer än övertygad.
"Kan vi då bestämma att OM ni kommer på plats nio eller sämre, så kommer du hit och sänder live-radio i fyra timmar efter säsongen?"
"Självklart!"

Det gick så mycket undan att jag inte hann tänka. Men jag gillar ju å andra sidan att sända radio så det gör väl inte så mycket. Kan ju spela en Aqua-låt eller två.

Eller så kommer vi bara bättre än förra året. Det blir bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?