Det var ju så det var

Det bästa med att ha en räknare på sin sida är att jag kan se var besökarna kommer från när dom klickat sig fram till bloggen. Det är ju skitbra! Då kan jag se om dom har kommit hit via till exempel europamester.dk eller bkheid.se. Intressant!
Att jag dessutom kan se vad besökarna har för ip-nummer är ibland ganska meningslöst och inte något jag brukar kolla särskilt noga på. Men det kan vara rätt kul att se att det finns läsare som jobbar på Skatteverket eller Ford eller bor i Jönköping.

Och så ser jag ju också vem som kommenterar på vad.
Skitbra, som sagt.

Kommentarer

Anonym sa…
Jag är ett troget fan, jag läser varje dag! .. och jag har värvat farsan också!
Kram Flätan
Bettan sa…
Hehe, anade att du hade kolla på oss.. :)
*kramen*

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?