I love söndag

Söndagen har börjat nu. Veckans enda lediga dag.
Vissa tror kanske att det lugna puckar att bo utomlands och "bara" spela handboll och ja, ibland kan jag faktiskt tänka mig att hålla med. Kanske inte lördag morgon klockan 06.45 när mobilalarmet tvingar upp mig för att träna. Eller kanske egentligen inte någon av dagarna jag tvingas upp innan åtta. Jag är en solklar b-människa och tiden innan nio på morgonen är helt klart min minst omtyckta period.
Då väljer jag hellre att träna på gamla Heid-klockslag, 19-21 eller 20-21.30. Det var tider det!


I övrigt så ser mitt schema vanligtvis ut så här:

Måndag
8-10 styrka
16.30-18.30 handboll

Tisdag
16-18.30 handboll

Onsdag
Match

Torsdag (om match onsdag)
16-18 styrka och löpning

Torsdag (om inte match onsdag)
8-10 styrka
16-18.30 handboll

Fredag
14-16.30 handboll och löpning

Lördag
8-10 handboll



Men nu, som sagt, söndag. Vilodag. En hel fantastisk ledig dag.
Tror jag ska ligga på min soffa och se lovestories från Hollywood hela dagen. Och kanske hälsa Jessa välkommen.

Japp, så får det bli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?