Och det var min dag

Jag har bestämt mig för att fastna i Idol-träsket i år. Det har ju precis börjat nu.
Egentligen har jag alltid föraktat alla som säger att dom kollar på det och inte vill missa några avsnitt, men så den här gången tänkte jag att jag kunde ge det ett försök. Det kanske är hur bra som helst?

Jag ska heja på han den snygga med långt hår. Trots att han såg lite kort ut. Västerås-stjärnan säger sig ha sett honom i ett tidigare avsnitt där han hade bakåtslickat hår i tofs och att det inte alls var läckert, så jag hoppas att han hela tiden ska ha utsläppt frisyr med fina lockar.

Annars har min dag varit rätt händelserik (det är kanske därför ni läser den här bloggen - för att få veta hur jag lever mitt liv och inte om huruvida jag ska se på Idol eller inte, vad vet jag).

09.00 - 10.30 Styrketräning
10.30 - 12.00 Frukost och kaffe med Jessa
12.00 - 12.20 Besök hos fysen (man säger så här i Daaanmark när man pratar om sjukgymnasten)
12.20 - 12.30 Bilfärd från fysen till hemma
12.30 - 14.00 Tre maskiner tvätt
14.00 - 16.00 Satt på soffan och läste bok och åt ett ägg inför träningen halv fem
16.30 - 18.30 Handbollsträning
18.30 - 19.30 Möte med det danska spelarrådets representant
19.30 - 20.00 Uppladdning inför Idol

Och nu sitter jag här. Jessa har åkt hem till sig och jag ska snart gå och lägga mig.
Men om ni tror att jag tänker redovisa varje dag lika intensivt som den här så säger jag bara:

Det kan I godt glemme!

Kommentarer

Anonym sa…
Stort ägg som varar 14-16.
Bettan sa…
Hm, kan de vara ett strutsägg??

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?