Det liksom bara flyter på ändå

Jag måste nog säga att den här bloggen inte handlar så förskräckligt mycket om handboll längre. Men det är ju så att säga inte direkt självvalt från min sida. För jag menar, hur mycket kan man egentligen skriva om något man för tillfället inte längre sysslar med?

Nåja, like it or don't, så här är det. Och min rehab går fortfarande utmärkt. Och nej, det är inte tråkigt att göra knäövningar. Faktiskt.

Idag var jag tvungen att köpa ny telefon. Tvungen, ni förstår va? Den gamla (som inte är så sabla gamma egentligen) är utsliten!
Man kan nästan säga att jag älskade min gamla telefon. En Sony Ericsson. Min första Sony Ericsson faktiskt, men den vann mig över på sin sida. Nokia - Sony Ericsson = 0 - 1. Men nu är den i alla fall utsliten och det uppfällbara locket sjunger sedan igår på sista versen.

Men min nya, min nya! Mmm... Nu är jag visst en del kär i den med och den har bokstaven C och siffrorna 902 efter sitt namn. Dessutom kan den fotografera fina bilder.

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle köpa en riktig liten kamera för att komplettera min fancykamera, Nikon D60 som jag brukar leka med men inte alltid orkar ha med mig. Min nya telefon har 5 megapixlar för dom som bryr sig, så ingen annan kamera behövs. Vilken tur!

Och jag avslutar med en reflektion.
Vad är det med alla dansband nu för tiden! Hela tiden visar dom reklam för skiten på tv och jag håller på att dö varje gång. För jag hatar dansbandsmusik! Det är det värsta som finns. Är Sverige inne i något slags dansbandshysteri nu? Va? Och att dessutom dra in norsk dito.

Allvarligt talat.
Sluta genast med det Sverige!

Kommentarer

Emma sa…
Jag förstår att det är svårt att skriva om handboll när du inte sysslar med det. Det är synd ändå, det finns ju knappt inga handbollsbloggerskor.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?