Kom igen knät, nu drar vi!

Nuvarande tankegenomgångar genomförs med hjälp av:

1. Anna Ternheim - Shoreline
2. Simple Plan - Untitled
3. Daniel Lemma - If I used to love you
4. Demi Lovato - This is real, this is me
5. Simple Plan - What if
6. Melissa Horn - En famn för mig
7. Celina Ree - Når du rør ved mig
8. Veronica Maggio - Måndagsbarn
9. Demi Lovato - Until you're mine
10. Demi Lovato - Two worlds collide

Vad lyssnar ni på?

Har ni förresten tänkt på att det är en ny dag imorgon? Och då får jag springa lite mer.
Varje dag, I tell you. Varje dag!

Kommentarer

Caroline sa…
Jag blir lite lätt illamående av din iver att springa ;)
Anonym sa…
Och jag blir svårt illamående. Men det kanske bara är maginfluensa. Eller avundsjuka eller nåt...
Anonym sa…
Hej! möjligen kommer du ihåg vem jag är men inte så viktigt, riktigt bra blogg intressant läsning hoppas få se dig på handbolls plan igen även i landslaget så att man får möjligheten att se en riktigt bra höger kant. Lycka till med knät.
Anonym sa…
Jag lyssnar galet mycket på Beyonce nu. Hennes lugna skiva. Halo, Ave Maria, Smash into you och Broken-hearted girl spelas nästan dygnet runt. Basåruvet. ;) Förresten så har jag "utmanat" dej på min blogg. =) Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?