Fast

Jag kan ju i och för sig tillägga:

Vi hade samträning med Esbjerg idag. Det var inte en jättebra träning, nej. Det kunde man bland annat förstå på det coachen sa efteråt.

Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag kan inte gå in där och kasta bollen från den ena till den andra, det kan jag inte. Och jag kan inte gå in där och kasta bollen i mål, det kan jag inte.

Och så såg han lite ledsen ut. Sen gick han iväg för att prata med fysen.

Imorgon är hela laget kallade till infomöte med Högsta Hönsen. Vi är alla väldigt spända på vad dom har att säga. Vi tror inte att det är så mycket positivt, fast vi vet inte. Vi är spända, helt enkelt.

Kommentarer

Anonym sa…
Kan man kanske gissa på att Högsta Hönset skall prata om pengar och pengars värde?
Anonym sa…
Hehe, högsta hönsen *ler*...
Blir spennande att höra vad de har att säga då ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?