Förövrigt...

...så är det ju oerhört kul att någon har translate-googlat hela min blogg till franska!

Den ser faktiskt mycket mer spännande ut i den versionen, jag var ju själv tvungen att kolla hur det blev. Man får liksom gissa sig till inläggens ämnen på att märkligt sätt.
Det känns ungefär som att vara på semester och läsa den lokala morgontidningen. Fast franskaverktyget verkar ha svårt för när jag blandar språk. Det verkar heller inte gilla vissa enstaka ord. Till exempel Proffshandboll som det översatt till Pro Baseball. Jag vet inte riktigt... Fast jag är ju en hejare på brännboll i och för sig!

Oulala, nu säger jag bonne nuit. Et merci que vous êtes.

Kommentarer

Anonym sa…
Coolt!
Ah oui bien sur, j'ai faire mes devoires. Ja det är väl ungefär det jag minns av fyra års franskstudier... :P
Kram!
Anonym sa…
HAHAHAHA!!!! Sjukt kul helt enkelt!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?