Mmm... träna!

Igår levde jag på vibbarna från fredagstränings boost och drog till IKEA istället för att extraträna. Gymmet har inte dom bästa helgöppettiderna här faktiskt. Hittade svinsnygga svarta ljusstakar som jag naturligtvis köpte. Och en kastrull.

Men nu är det jag som attackerar löpbandet, crosstrainern, cykeln och pilatesbollen! Innan jag får springa utomhus måste jag nämligen kunna stå upp och cykla utan att hålla i mig i en minut. Har ni provat det någon gång? Det är svårare än vad man tror.

Status just nu: 30 sekunder.
Jag jobbar på förbättringen! Ge mig en vecka, ok?

Arrivederci.

Kommentarer

Anonym sa…
Underbara Annika! Finns det någon mer positiv människa än du? Fick din bloggadress igår och det var många timmars go läsning.. Jag kände mig riktigt peppad efter, så jag lär bli en stammis! =)
lycka till med knät och kämpa på!
kram Jenny

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?