Kiss me with your eyelashes tonight

Så där ja. Nu är jag tillbaka i Horsens igen. Och det snöar.

Sitter återigen på min vanliga plats i soffan med tända ljus i hela lägenheten. Mysigt så, tycker jag. Trött som fan i kroppen är jag med. Har just haft ett sjukt bra träningspass där jag på egen hand la till övningen springa-i-trappan. Mycket nöjd med just det! Är faktiskt mycket nöjd med nästan hela mitt nya träningsprogram.

Den förlängda helgen i Göteborg var bland dom bättre, men just nu är jag så trött att jag inte orkar skriva nåt mer. Väljer att istället fokusera på programmet Halv åtta hos mig med den eminenta och stört roliga Helge Skoog som kommentator. Det är min humor, i ett nötskal.

Återkommer snart.

Kommentarer

Caroline sa…
Visst är Halv åtta hos mig inte alls så dumt! Han har tagit sig, den där Skoog.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?