Or eskimo your nose real close to mine

Solsken och snö i Horsens idag. Eller det var i alla fall det när jag vaknade i morse, fast nu har solen gömt sig bakom molnen och snön har försvunnit. Men skit i det.

Idag är det testdag i HH. Styrketester troligen. Jag ska ju inte testas, för jag är en antispelare. Anyway så är jag alltid bättre på snabbhetstester än styrketester. Själv ska jag bara gymma. Inget springa, inget hoppa, bara gymma. Anledningen? Har hoppat för mycket. Så mycket att jag nästan har hopparknä, om ni nu vet vad det är. Men det är tydligen vanligt vid återkmst efter korsbandsskada.
"Kanske två veckor", tyckte chefssjukgymnasten att jag skulle låta bli att hoppa. Men eftersom jag är väl insatt i dom danska sjukgymnasternas lite lätt neurotiska inställning till att träna trots skada så kanske jag skiter i just den uppmaningen. Vi får se, helt enkelt.

Medan ni väntar på nåt kan ni lyssna på Jason Mraz - Butterfly. Oändligt bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?