Låt mig presentera:

Oväntat paket på posten.

Som ett litet barn på julafton stod jag med min ihopskrynklade postavi i handen som nummer tolv i kön utanför postkontoret och väntade på att dörrarna skulle öppnas. Det var jag och alla pensionärer. Och alla arbetslösa. Klockan var tio en onsdagförmiddag.

Kolla: Olympiaboken!

Kolla igen: Där finns vi!

Och kolla på sidan 45: Där står, och jag citerar: "Kantspelet blomstrade och Annika Wiel Fredén hade en magisk period i mitten av andra halvleken."

En magisk period i mitten av andra halvleken? Visserligen, men hela OS var faktiskt magiskt!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken grej! Du är bäst!!

Det blir något att visa barnbarnen!
Anonym sa…
Fasen vad ballt! Skitcoolt ju! :)
Anonym sa…
Hade du fotat litet tydligare texten om just dig kunde man läst själv och njutit ännu mer. Och pekat och sagt "Titta!"
Anonym sa…
oj vad jag blev avundsjuk nu :P längtar tills man får se dig spela igen!
Anonym sa…
Den bästa överraskningen på hur länge som helst! Har suttit i en timme nu och bara njutit! Tänk att jag har låtit den ligga hos min granne sen i lördags, här i gamla DDR lämnar man nämligen paket till grannen när inte personen i fråga är hemma!
Emma sa…
Kul med en tjej som bloggar om handboll.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?