Märker ni att våren är på väg, märker ni ljuset?

Bra dag idag gänget.

Böja höger knä = lika mycket böja som vänster knä.

Molto bene! Är nöjd som fasiken. Och om ni bara kunde haja med vilken fart jag springer uppför trappor nu för tiden! Som en vind, I tell you.
Den där trappövningen jag fick i fredags har nu dessutom avancerat något ofattbart! Tre steg i taget är det som gäller nu. Inte neråt naturligtvis, för då hade jag brutit nåt inom en nära förestående framtid, men uppåt. Tre steg, piece of cake.

Jag tänkte vi skulle fira det hela med en playlist. På tiden, n'est-ce pas? Here goes, topp 15:

1. Lily Allen - Who'd have known
2. R.E.M - Bad day
3. Veronica Maggio - Måndagsbarn
4. Lady Gaga - Poker face
5. Jason Mraz - Butterfly
6. Kanye West - Can't tell me nothing
7. Lil' Wayne & Keyshia Cole - I love you
8. Lady Gaga - Paparazzi
9. Kanye West - Tell everybody that you know
10. Melissa Horn - En famn för mig
11. 50 Cent - Get up
12. Jay-Z - Brooklyn we go hard
13. Young Jeezy - Vacation
14. Lily Allen - Shame for you
15. Veronica Maggio - Nöjd

Bubblare:
Lily Allen - Not fair

Jodå!

Kommentarer

Caroline sa…
Och Lily bara seeeeglade rätt upp på topplistan!

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?