Säger du det, säger du

Var på stan en sväng. En givande sväng, måste jag nog faktiskt säga. Dels så fick jag telefonsamtal innehållandes glada tillrop och ett och annat tips angående den snart förestående flytten från Horsens och dels så storshoppade jag på Tiger.
Det danska Tiger har inte mycket gemensamt med sin svenska namne som, vad jag förstår, är någon typ av fancyfancy-butik med fancyfancy-kläder.

Anyhow, den danska Tigerbutiken säljer bara skit. Billig skit. Och jag handlade fyra saker. Fyra skitsaker då uppenbarligen. Sjukt nöjd! Ska faktiskt snart hälla vatten, samt pluppa in batterierna i mitt elektriska miniakvarium med plastfiskar i. Tror minsann att det får stå bredvid renen i snöoväder som inhandlades på Louisiana bara någon vecka efter min knäoperation.

Och det har varit solsken hela dagen. Vi går mot ljusare tider, ik?

Imorgon är det visst lördag igen. Och ännu en hektisk sådan tror jag. Träning, lunchdate, bio, middag och fest. Check.

Nu tror jag att jag ska se ett gäng repriser på TV4.se.
Auf wiedersehen.

Kommentarer

Anonym sa…
"Den snart förestående flytten"? När, var och hur? Har jag varit ouppmärksam och missar något inlägg om det? Comeback i bollklubben kanske :=)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?