Heja knäna, friskt humör!

Jag har varit hos sjukgymnast-Mia. Jag tror att jag nästan älskar henne. För vet ni vad hon sa?

Hon sa att jag ligger långt framme i knäplaneringen. Alltså att jag kan mer än man kan förvänta sig efter fjorton veckor. Observera det folket! Gud vad jag gillar att framhäva mig själv.

Och hon tror att jag kanske visst det kan vara klar till VM-kvalet i början av juni.
Oh, och så fick jag nya övningar. The joy!

Av detta kan man dra följande slutsats: Rehab lönar sig!

Tänk va. Vem hade trott det?

Kommentarer

Anonym sa…
ja va fan träning skall det verkligen löna sig! Men det är väl härligt att du fått det bevisat! Jag glädjs med dig!! Come on babe, Vill vi vill se dig i tv igen!!!
Anonym sa…
Det vore ju attan om du nu lagt ner så mycket arbete och inte få utdelning...! Jättekul för dig!
Anonym sa…
Kul för dig!
Rehab är roligt som min tränare sa igår...
Anonym sa…
Jag gillar rehab, om du inte redan visste det... Ha det gött i götet!Kram
Mark Newman sa…
I am so happy to hear this news! I know you are working so hard - it will all pay off for you. Go Annika Go!
Anonym sa…
Bra jobbat Annika! Riktigt skoj att höra. Vi längtar tills vårt yrväder är tillbaka.

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?