Det är mitt år, det är mitt liv

Jag har matat fåglar idag. Dom fick hur mycket bröd som helst, trots att somliga i sällskapet envisades med att själv äta upp det som skulle kastas.

I Göteborgs stadsoas Slottskogen matar vi djuren med knäckebröd. Här i Danmark med rågbröd. Givetvis. Knäckebrödlandet vs Rågbrödlandet. It's a tie now a days.

Ge mig maaat!

Helt träningsfritt idag. Hade tänkt gå till gymmet och svettas ett tag, men efter tre timmars hård träning igår tror jag att mitt knä behöver vila. Så, gym morgon istället.

Träningen igår var fabulous! Under handbollspasset fick jag lov att vara rätt aktiv, eftersom mina tjänster behövdes.

Coachen bara: Annika, må vi ikke bruge dig som tilspiller?
Jag bara: Selvfølgelig må I det!

The joy, the joy! Men även när jag inte kan vara med (vilket ju är den största delen av tiden) tränar jag själv och jag är, tro det eller ej, sjukt bra på det. Disciplinen, ni vet.
Och sen, när det bara var en kvart kvar på träningen kom Fys-Mikael (för han brukar alltid komma så himla sent) och så körde vi hårt som fan i en timma och en kvart. Så min träningsfredag blev tre timmar lång.

Vi körde enligt konceptet:
Nya övningar, nya övningar.
Och:
Framgångar, framgångar.

Beröm. Glad. Hela tiden glad. Ett jävla bra år det här faktiskt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?