Jag har alltså inte varit gift, om det nu var någon som trodde det

Sorry Pontus, glömde svara på din fråga förut. Tur du var observant och skrev den igen. För frågar man inget får man ju inget veta.

Ok. Frågan lyder alltså:

Hej! Jag undrar "hur" du kan heta Wiel Fredén? Om du förstår hur jag menar. Eftersom dina initialer var AF på din dörrlapp =)

Svar:
Det är inte så konstigt egentligen. Min mamma heter Wiel, pappa Fredén. När jag och mina systrar var små fick vi pappas efternamn och mamma hette båda. Inte vet jag varför, men så var det. Men när jag var ungefär 15 eller nåt, så skulle vi alla heta samma. Wiel Fredén. Men av någon oerhört märklig anledning fick ungarna inte heta dubbelnamn om mamman gjorde det. Så mamma fick ta bort pappas namn för att vi skulle få heta båda.

Världens längsta utlägg på en egentligen skitlätt fråga.

Nu vet du i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?