Hey, if it's trouble that you want, that ain't no prob. I'm gonna bring it right to your doorstep.

När vi nu ändå är inne på det där med musik:

1. Laleh - Mysteries
2. The Game - Throw ya sets
3. Kelis - Acapella (Men herre, vad den påminner om en annan låt och det är så sjukt irriterande att inte komma på vilken!)
4. Train - The finish line
5. Johanna Kurkela - Rakkauslaula (En så himla supersuperfin låt på finska för ovanlighetens skull. Jag hoppas att hon inte sjunger om bajs men det skulle hon lika gärna kunna för jag fattar inte nåt.)

Dagens lista. Nu ska jag ut på café.

Ciao.

Kommentarer

Pontus sa…
Hej! Jag undrar "hur" du kan heta Wiel Fredén? Om du förstår hur jag menar. Eftersom dina initialer var AF på din dörrlapp =)
Joanna sa…
Låten heter Rakkauslaulu, vilket betyder kärlekssång. Nej, det är inte bajs hon sjunger om..

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?