Sol och lögner stoltserar vi med här

Av någon outgrundlig (och uppenbarligen även masochistisk) anledning har jag adderat några olika vädergadgets på mitt skrivbord. Där kan jag nu se att det är trettiotvå grader i New York.

Trettiotvå! Och sol har dom med.

Och själv sitter jag här i Horsens och ska påbörja försäsongen rekordtidigt eftersom vi redan åkt ur och spelat färdigt för den här säsongen.

Orättvist.

Fast vi har sol, vi med. Och ett gött telefonsamtal piggade nyss upp.

Dagens triss (som vanligt utan en röd tråd):
Johnny Cash - Ain't no grave
Johnny Cash - Can't help but wonder where I'm bound
Rick Ross - Get it

Nu ska jag skriva krönika.

Vad gör ni?

Kommentarer

Svanteson Texas sa…
Just nu sitter jag och funderar hur fan de kan ha 32º och sol i NY...

Andra saker jag funderat på idag:
* Varför AHK inte signar Tellander
* Varför Roger Blomqvist får kommentera handboll
* Hur ett avkast skall kastas av
* Om Seiferts armbåge sitter kvar i Stenbäckens haka
* Om det blir 32º och sol i Alingsås i helgen
Annika sa…
Svanteson Texas: Jag undrade det samma! Och kollade naturligtvis upp det på en annan vädersajt innan jag kände mig säker.
Vad många saker du funderar på ikväll! Tycker vi hoppas på 32 grader och sol i Alingsås i helgen. Det hade varit fint.
Caroline sa…
Ja vad gör jag? Jo jag sitter och tvinnar mitt feta hår medan snickaren river badrummet. "Dusch maj 2010" är mitt nya slagord.
Linda sa…
Funderar på hur FCM kunde kollapsa så totalt mot Kif vejen igår. crash boom bang...
Annika sa…
Caroline: Trevligt! Dusch är överskattat.

Linda: Ja, det är verkligen en bra fundering! Om du kan komma på en hållbar förklaring till varför idrottare kollapsar emellanåt så blir du rik. Jag lovart.
Linda sa…
All jag har kommit fram till 24 timmar senare är shit happens.
Har bokat tågbiljetterna till danmark och Ikast, kanske extra hejarop hjälper. Revansch!
Annika sa…
Linda: Säg nåt som hejarop inte hjälper mot? :)

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?